lunes, 15 de enero de 2007

Smaa oeyeblikk...

Saa var Erica nok en gang overlatt til seg selv, ute i den store verden. Lene og Carina er naa trygt hjemme paa andre siden av Altlanteren…Sukk!
Denne uka gaar jeg paa spansk.skole. Tenkte det kunne vaere lurt aa friske opp litt gamle kunster. Fire timer hver dag med privatlaerer skal nok monne litt paa kunskapene, ja!

Ellers, kan det se ut som jeg forlater Antigua og Guatemala neste uke. Gutta mine, Saúl og Pedro vil nemlig ha meg med til Pedros paradis I El Salvador. Og siden de er moro aa henge med, og siden alt som er gratis er bra, vurderer jeg aa takke ja ;)

For de som maatte lure, er Saúl den heldige eier av det fantastiske hostellet, Ummagumma, som jeg bor paa her i byen. Pedro er hans venn fra El Salvador, som bare henger her og ikke gir saa mye mening…Igaar var jeg paa byen med Pedro, hvilket var en interesesant opplevelse…makan til loka menneske skal du lete lenge etter. For aa vaere helt aerlig, tror jeg man blir letende forgjeves..Haha!






Skjekk! Ekte backpacker-slipperser! Erica tok omsider hintet og kjoepte noen nye… Disse maatte selvfoelgelig streike foer den foerste timen hadde gaatt paa Animalen sist fredag. Saa dermed ble det aa labbe barbeint blandt glasskaar og dansende mannesker I syv timer. Akk ja!






Som jeg har fortalt tidligere, spiller de gjenlevende medlemmene av Buena Vista Social Club hver onsdag paa resturanten El Cielo (himmelen). Forrige onsdag var det som vanlig liv og leven der. Det er bandet som kan aa lage stemming, det!







Saúl og kidsa



Paa mandag var siste dagen med Lene og Carina. Da ble vi henta I Saúls hompetitten-bil. Saúl raana og Rex (verdens soeteste Retriver-valp) satt aa chillan paa girspaken…(!) Og bare en faktaopplysning; Raaning paa borstein i en bil uten antydning til fjaeringer, er en interresant opplevelse for stumpen ;)
Vi ble fraktet opp i las montañas, til huset til noen kids, som gutta hender med. Og der ble det kosestund til aere for jentene som skulle dra! Hyggelig!

Lene sammen med Pedro, som tok paa seg gangter-fjeset til aere for fotografen (meg).

No hay comentarios: