martes, 26 de diciembre de 2006

Guatemala baby!

Aa komme til Guatemala var bursdag og julaften og 17.mai paa en gang! Aldri har jeg foelt en slik lykke over synet av en McDonalds reklame! Her finnes det ting, og masse av det! Hvis jeg vil, kan jeg kjoepe kaffe i papp-krus eller en bolle paa bakeri. Dette er goder jeg hadde glemt fantes, etter livet paa Cuba.



Foruten materialistiske gleder, var det selvfoelgelig herlig aa se igjen et lite knippe av de kjaere vennene mine, Carina, Julia og Lene.


Som jeg har nevnt i mailer, har tiden i Guatemala stort sett gaat med til aa bedrive slaraffenliv, og kos. Ogsaa har jeg kjoert lasteplan-taxi! Moro!


Her kommer et knippe bilder fra uka som har gaatt. Dessverre har jeg ingen bilder fra Cuba jeg kan vise dere, for de er alle brent paa cd og fraktet til fosterlandet!
Lasteplan-raanings!
Mais for mons...

No hay comentarios: