lunes, 29 de enero de 2007

¡ Me voy !

Naa forlater Erica endelig Antigua. Sitter i dette oeyeblikk aa venter paa shuttelen, som skal ta meg til San Pedro, en liten by ved den store innsjoeen El Lago Atitlán. Der blir jeg frem til helga. Ikke noedvendigvis bare i San Pedro, men tenkte aa se meg litt om i flere av byene og pueblosene( landsbyene) rundt innsjoen. Til helga kommer jeg altsaa tilbake hit til Antigua for et par dager foer det baerer videre soerover, til Peru eller Nicaragua, med mine svenske venner!

Selvom det kjennes utrolig deilig aa skulle komme meg avgaarde, maa jeg ogsaa si at det er vanvittig trist! Tok idiot-sjekken av rommet i sted, og begynte nesten aa graate. Det lille muggluktende rommet under trappa har liksom vaert hjemmet mitt de siste tre ukene! Trist!
Men naa skal jeg altsaa ut paa reisefot.

Haaper alle har det bra, og at dere mottar telepati-klemmene mine!

No hay comentarios: